كار و تحصيل در كانادا

تحصيل در اتريش

كار و تحصيل در كانادا

۷ بازديد

كار و تحصيل در كانادا

در مقاله كار و تحصيل در كانادا قصد داريم تا نسبت به ارائه اطلاعاتي در رابطه با كار و تحصيل در كانادا اقدام نماييم .

اميدواريم كه با ارائه مقاله كار و تحصيل در كانادا بتوانيم گام مثبتي را در راستا افزايش اطلاعات شما عزيزان برداشته باشيم .

كار در زماني كه شما در حال تحصيل در كانادا ميباشيد ، ميتواند از روش ها و در شرايط مختلفي انجام بشود ، اين بدان معنا ميباشد كه براي كار به صورت همزمان در كشور كانادا ميبايست پيرو يكي از روش هاي ذيل اقدام نماييد .

  • كار در دانشگاه همزمان با تحصيل در كانادا

  • كار در بيرون از دانشگاه همزمان با تحصيل در كانادا

  • كار به صورت كار آموزي به صورت همزمان با تحصيل در كانادا

  • كار زوج دانشجو در كشور كانادا

براي اقدام به كار از روش كار در داخل دانشگاه در كانادا :

  •  ميبايست حتما ويزا تحصيلي رسمي را اختيار داشته باشيد ، در همچين شرايطي شما نياز به دريافت مجوز براي كار در كانادا نداشته و ميتوانيد به راحتي در دانشگاهي كه در آن مشغول تحصيل هستيد كار كنيد .

  • البته يكي ديگر از ملزومات و مداركي كه ميبايست براي كار در دانشگاه داشته باشيد ، داشتن سين نيمبر يا همان Sin Nimber ميباشد كه راه هاي دريافت آن نيز مشخص ميباشد .

  • Sin nimber در واقع يك شماره اي ميباشد كه شما پس از دريافت آن ، مهلت زيادي براي تحويل دادن آن به دولت كانادا نداشته و ميبايست فورا نسبت به ارائه آن به كشور كانادا اقدام نماييد ، شايان ذكر است كه دريافت اين شماره براي عموم دانشجويان آزاد بوده و به صورت FREEيا همان رايگان ارائه ميشود .

كار در بيرون از محيط دانشگاه ، همزمان با تحصيل در كانادا :

  • در چنين شرايطي كه شما به صورت FULL TIME  مشغول تحصيل در كانادا بوده و وقت زيادي براي كار كردن نداريد ، ميتوانيد با دريافت SIN NUMBER مربوطه ، نسبت به دريافت مجوز 20 ساعت كار در هفته اقدام نماييد ، شايان ذكر است كه شما عزيزان با در بر داشتن اين مدارك ، قادر به اين هستيد كه در ايامي كه دانشگاه تعطيل بوده و فعال نباشد، به صورت تمام وقت كار كرده و نسبت به كسب درآمد اقدام نماييد

كار به صورت كار آموزي در كشور كانادا ، همزمان با تحصيل :

  • براي كار به صورت كارآموزي در كشور كانادا و يادگيري يك حرفه و يا مهارت خاص ، ميبايست برنامه شما براي كارآموزي حتما مرتبط و در رابطه با تحصيل شما بوده و مدت زماني كه شما در حال كارآموزي هستيد ، ميبايد كمتر از نصف آن دوره اي باشد كه تحصيل مينماييد .

 

منبع: تحصيل در اتريش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.